Instrukcja Cennik Login Rejestracja

Strona startowa

FAQ

1. Co zrobić w przypadku nie otrzymania informacji sms o dobrze oddanym rowerze?

Należy wysłac e-mail bądź sms o zaistniałej sytuacji.

2. Jak szybko od rejestracji mogę korzystać z systemu?

Jeżeli wpłata przebiegła bez problemu to czas doładowania konta trwa do 15 minut.

3. Co zrobić w przypadku braku wolnych miejsc na stacji?

Należy skorzystać z opcji "Szyfr do zamka" dostępnej na panelu stacji w celu otrzymania szyfru do zapięcia. Jeżeli rower jest zwracany, należy wysłać sms ze swoim ID, nr roweru i nr stacji na nr 797410710.

4. Co zrobić Jeżeli w trakcie jazdy rower uległ uszkodzedzeniu?

Należy zmienić rower i o zaistniałej sytuacji poinformować Operatora, SMS-em bądz E-mailem. Przykładowa treść: "Rower nr 34 stacja nr 5 zamek nr 7 - brak powietrza".

5. Co zrobić jeżeli na panelu wyświetli się informacja "Złe dane logowania"

Najprawdopodobniej podaliśmy zły pin lub id trzeba spróbować jeszcze raz.

6. Co zrobić jeżeli na panelu wyświetli się informacja "Błąd odczytu numeru roweru"

Należy wybrać inny rower i o zaistniałej sytuacji poinformować Operatora.

7. Brak komunikatu na wyświetlaczu po przyciśnięciu "Wypożycz"

Prosimy o kontakt z infolinią.

8. Zapomniałeś login (ID Klienta)?

Prosimy o skorzystanie z opcji "Zapomniałeś loginu" w prawym górnym rogu strony. Należy wpisać telefon i e-mail podany podczas rejestracji a następnie podać pod obrazkiem dwa teksty oddzielone spacją. Następnie na podany e-mail zostanie wysłany Login.

9. Zapomniałeś hasło do serwisu www.trm24.pl?

Prosimy o skorzystanie z opcji "Zapomniałeś hasła" w prawym górnym rogu strony. Należy wpisać ID Klienta, telefon i e-mail podany podczas rejestracji a następnie podać pod obrazkiem dwa teksty oddzielone spacją. Następnie na podany e-mail przyjdzie link do resetowania hasła. Pozostaje tylko ustanowienie nowego hasła.

10. Chcesz zmienić PIN do roweromatu?

Prosimy zalogować się na stronie www.trm24.pl, wejść w dane osobowe, na samym dole znajduje się opcja zmiany pinu. Aby zmienić PIN należy podać dotychczasowy PIN a następnie ustanowić nowy.

11. Zapomniałeś PIN'u do roweromatu?

Prosimy skorzystać z opcji "Zapomniałeś PIN" w prawy górnym rogu strony. Należy wpisać ID Klienta, telefon i e-mail podany podczas rejestracji a następnie podać pod obrazkiem dwa teksty oddzielone spacją. Następnie na podany e-mail przyjdzie PIN potrzebny do uruchomienie roweromatu.

12. Nieprawidłowy stan konta?

Wszelkie reklamacje związane ze stanem konta prosimy przesyłać na e-mail bok@trm24.pl.

13. Karta zbliżeniowa

Karta systemu TRM znacznie usprawni proces wypożyczania rowerów. Wystarczy zblizyć ją do czytnika a pola z nr ID oraz PIN wypełnią się automatycznie. Karte można zamówić w panelu klienta - po zalogowaniu się na stronie.